projectinfo

 

Naar aanleiding van het eenjarig bestaan van het Texperience Center in Goirle werd besloten om de opgedane ervaring te bundelen in een compact nieuw magazine. Twee keer per jaar verschijnt hiervan een uitgave met steeds een ander thema.

Omdat ’textiel’ binnen het Center een hoofdrol speelt was de keuze voor de naam ‘TEX magazine’ snel gemaakt. Op diverse plaatsen in het magazine komt het thema ’textiel’ ook op meerdere manieren terug.

Het logo van het Texperience Center heeft de vorm van een ‘cone’ (3-d piramide vorm voor garen) die op allerlei manieren is gebruikt in het magazine; bijvoorbeeld in de tabs die op elk blad staan. In uitgave 1 zit een uitklapflap met 2 uitdrukbare visitekaartjes die ook een cone-vorm hebben. In de 2e en 3e uitgave zit middenin het magazine een uitklapbare informatiefolder.

Vanwege het eenjarig bestaan is ervoor gekozen uitgave 1 een feestelijk tintje te geven door de confetti op de cover in zilver folie te laten drukken.